Tillåt mig ha lite panik

Uppgifter kvar i skolan:
-
Ledarskap Intervju
- Ledarskap Idrottslektion
- Idrott Ledaruppgift
- Samhälls "Partiprogram"
- Idrottsmedicin Idrottsskada Redovisning
- Natur B Sjukdom Redovisning
- Matte Nationella

Övriga stressfaktorer:
-
Jag har inget jobb i höst(förutom Surf som ger nästan noll)
- JAG HAR INGET JOBB I HÖST
- Jag har ett jobb nu som jag inte vet om jag får ha kvar?
- Jag har en häst som ska visas på kvalitetsbedömningen i början av augusti
- Jag är tävlingsledare för en tävling i slutet av maj
- Balen är om en månad. Vi har ingen aning om hur vi tar oss dit
- Min sits har blivit värdelös sen jag skaffade unghäst :(  Borde träna borde rida borde orka men orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0