Valborg

Gårdagen spenderades i goda vänners sällskap. Och vad gjorde vi egentligen? Inte så mycket. Dansade, pratade, myste, pratade gamla minnen(åh, högstadiet!) och sjöng med till gamla låtar.. Till exempel:

(Du är så) Yeah Yeah Wow Wow - Martin Svensson
Hej Mickey - Carola
Tommy tycker om mig - Carola
Barbie Girl - Aqua
Wannabe - Spice Girls


Innan det jobbade jag på Surf, hade en av lektionerna utomhus.. Och gissa vad? Idag kan jag inte prata,bara viska. Sjukt störigt!!!!

Kvällen var iallafall grymt rolig. Det är som grejen när man umgås med folk man gillar - man behöver inte hitta på en massa saker eller vara jättemånga för att det ska bli kul.

Denna kväll blir dock lite(läs mycket) lugnare. Jag, min dator, en bok och min vän Ben & Jerrys Cheesecake Brownie

It's a date!  

Dock måste jag ju erkänna att jag faktiskt inte såg någon brasa igår... IG på det!

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag fick oxå IG på det :(



haha ja det tycker jag med! :O

2009-05-01 @ 20:34:51
URL: http://epettersson.blogspot.com
Postat av: Evelina

jag har fortfarande inte ätit ben & jerry..

förmodligen blir det inget sånt heller, min mage bråkar ju när jag äter saker med laktos! :(

2009-05-02 @ 21:28:17
URL: http://epettersson.blogspot.com
Postat av: Evelina

haha är det såå? jamen då kanske jag inte har gått miste om hur mkt som helst ?

2009-05-03 @ 20:06:09
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0