Födelsedagsfest igår

Igår var det Sofias överraskningsfest som gick av stapeln.. Blev en helt ok kväll, mkt folk men jag kände mig lite för gammal för sällskapet tragiskt nog... :)

Det verkade som att Sofia hade kul iaf, vilket var huvudsaken! Dock blev vi utslängda av killen som bodde där klockan 12 för då hade vi levt om för mkt. Då stod vi utanför och pratade i typ strax under en timme och sen cyklade vi hem. Hemfärden var typ spännande då det hunnit frysa på, något som jag och Magnus märkte i en skarp kurva... På sommardäck har man inte jättebra grepp direkt och Magnus gled omkull framför mig och då for jag omkull när jag försökte bromsa för att inte köra på honom.
Det gick bra iallafall, lite blåmärken men inget allvarligt.

Idag ska jag äntligen rida min häst!! Jag har saknat henne men inte riktigt haft ork och tid de senaste dagarna. Ibland får jag ångest över att jag inte förtjänar henne... Jag har en sån fin häst som jag ibland känner att jag försummar lite.. Stackars Bella. Dags för matte att skärpa sig!

Dagens planering är väldigt tom förutom stallet.. Man måste ju äta en kanelbulle iaf, eftersom det är kanelbullens dag, men utom det ska jag nog bara slappa. Händer ju inte varje dag att man kan göra det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0