Inneboende

För ungefär tio dagar sedan berättade Staffan att vi skulle få en inneboende i några veckor. Jag tänkte "Nooooo, nur är det goda livet över typ" (och med det goda livet menar jag att jag och Magnus delar på hela övervåningen). Denna inneboende, som antas heta Jimmy, flyttade in för ungefär en vecka sen.

Jag träffade honom för första gången igår.

Hans (underbara) frånvaro har fått mig att döpa om honom till Molgan istället. "Låtsas-inneboenden Molgan..." Det klingar ganska fint, tycker jag iallafall! Funderar på att sätta upp en skylt på hans dörr som det står Molgan på, men något säger mig att det är att gå ett steg för långt...

Kommentarer
Postat av: TERESE

hahaha!! :d

2009-10-02 @ 15:22:45
Postat av: Terese

hahaha!! :) *

2009-10-02 @ 15:23:24
URL: http://muniti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0