Molgan has left the building.

Nu har Molgan flyttat. Skönt! Egentligen störde han ingenting, undantagsvis en lite pinsam incident som jag väljer att mörka här... Men ändå, vetskapen att någon bor i ens hus är inget jag gillar. (hm, snygg beskrivning... "mitt hus"... vet inte riktigt om staffan håller med).

Det var iaf inte min poäng! Min poäng var... något viktigt. Kommer inte riktigt ihåg vad för min hjärna är full med snor. Jag trodde att jag var frisk för det gick ganska bra att jobba. Sen insåg jag att det nog mest var för att jag pillat i mig en ipren och två alvedon för när dom gick ur kroppen mådde jag bajs... Suck, tänk om man kunde få vara frisk någon gång liksom?

Och till allmänheten som inte bryr sig om mitt gnäll kan jag säga att seriedressyrens första omgång blir söndag v 44, alltså den 1/11. Peppa!



Då ska vi spöa dom alla Ella!
(Eller iaf ha rätt gångart vid rätt bokstav?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0