Okej. Jag erkänner. Jag är en bitch.

Satan vad jag har varit på dåligt humör idag. Drömde sjuuukaste drömmen (jag och Magnus skaffade barn, det borde vara nog för att skrämma vem som helst. Jag var sugen på att äta upp hela p-pillerkartan när jag vaknade, men lyckligtvis kunde jag hejda mig), och låg vaken ett tag efter det... Så jag sov inte överdrivet mycket. Detta i kombination med att börja jobba halv 8 en lördag morgon är INTE bra. Med eftertryck på ordet inte.

Sedan hade jag några allmänt slyniga kunder som sänkte humöret i botten. HUH! Nu har jag iaf motarbetet det med lite shopping (en lång, vit polotröja med skitstor krage, ett svart bälte med tre spännen att ha i midjan, ett par over knee-strumpor, färg grå) så nu känns det lite bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0