Så sjukt jävla bra!

För er som gillar Twilightböckerna kan jag ju rekommendera en sak Genom dina ögon av Stephanie Meyer. En bok av samma författare alltså, men inte alls samma karaktärer eller ens liknande handling. Boken handlar om en framtida värld, där en art som heter själar har tagit över och människorna ses som ondskefulla rebeller. Den beskrivs som en science fiction bok för de som inte gillar science fiction - vilket stämmer helt otroligt bra! Jag hatar scifi, (ni ser ovan, jag kan inte ens stava det rätt) men denna bok är helt fantastisk! Rekommenderas väldigt starkt!

För er som inte läst Twilight-serien  (dvs Om jag kunde drömma, När jag hör din röst, Ljudet av ditt hjärta och Så länge vi båda andas) GÖR DET!!!!!! Jag har läst många böcker i mina dagar, med betoning på många, men jag kan lätt klassa alla av dom som topp tio bästa jag läst någonsin. Likadant med Genom dina ögon, trots att Twilight kanske är en liten liten pyttedel bättre... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0