Födelsedagsfika

Idag fikade vi för att fira mig som fyller 19 på tisdag. Fett ovärd ålder men hey, det är alltid kul med födelsedagar :) Fick en tröja, en hårnätsrosett, en palstrong, lite god choklad, en klippning - och det bästa: konsertbiljetter till lars winnerbäck när han spelar här i umeå den 26 november!!!!!!!!!

Helgen har även gått i hästarnas tecken, min älsklingsBella har tävlat med Sandra på Surf, 90 cm lördag och 100 cm söndag. Det gick superbra! I 90n var hon felfri, i 100n så petade hon sista som så nesligt rullade av hållaren... Men vad gör det när man har en häst som hoppar som en gud och ser ut som att det är det bästa hon gjort på länge? Älskade pärlan, ibland är det så underbart att hon är min!


Vackraste :)


 
Peppad!



Vet inte riktigt varför hon skruvar på sig sådär.. Men men!



Det dumma petet!






vi avslutar med en bild på vackre Busen..
Vad jag är glad att jag får hålla på med båda dessa hästar!



Duktiga Matilda Nordström fotade, restrerande bilder hittar ni

på hennes hemsida: www.picasaweb.google.com/matildanordstrom


Kommentarer
Postat av: sandra

Duktiga Ella!!! Så glad över henne i helgen! Jag undrar om det är hon som skruvar mig åt vänster eller om det är jag som får hela hästen att skruva sig?!?! Är rädd att jag är en del av problemet iallafall! Får träna på det :-) Fina Ella, hon ser verkligen supertaggad ut på den bilden, med manen i vädret o allt :-)

2009-09-07 @ 21:37:45
URL: http://sandraa86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0