Hej världen

Nu har jag orkat dra mig till en dator... Känns lite ouppdaterat här så vi tar det väl från början.

Måndag morgon(som finns dokumenterad här nedanför) vaknade jag med en skalle av betong. Gjorde fysiskt ont att öppna ögonen. Kämpade mig ändå till jobbet. Väl på jobbet börjar jag må riktigt, riktigt dåligt. Feber, frossa, yr, illamående, nästan svimfärdig.. När jag till sist inte står ut mer går jag hem. är på väg att cykla in i en traktorkärra för att jag är så snurrig. men till sist, hemma går jag raka vägen till sängen. där ligger jag och gråter för att jag mår så dåligt och har så ont överallt. ringer mamma och magnus. när magnus kommer hem åker vi till anumark och där konstaterar mamma att jag har svininfluensa(något som staffan även var övertygad om). 

nu sitter jag alltså här på onsdag morgon och deppar över att jag missar mina lektioner :( men så mkt bergochdalbana som mitt välmående är just nu så orkar jag inte ens stå upp mer än några minuter. att då hålla lektioner blir en omöjlighet.. buhu, mina små barn :( men det är iaf erica och praktikant-pia som ska ha dom så det känns verkligen jättebra, dom är ju superduktiga! 

men nu ska jag återgå till att tycka synd om mig själv, eller till min favoritsyssla de senaste dagarna: att få magnus att tycka synd om mig. det är, på fullaste allvar, det roligaste som händer nu för tiden.  

Kommentarer
Postat av: emma från grupp tre

Hoppas du blir bättre snart!

krya på dig!

2009-09-09 @ 22:03:57
Postat av: emma från grupp tre

Hoppas du blir bättre snart!

krya på dig!

2009-09-09 @ 22:04:06
Postat av: sandra

Pojkvänner kommer väl till pass när man är sjuk! Lite scary med svininfluensan, men kan ju va skönt o ha den avklarad om man nu ska se något positivt med det hela... Hoppas du kryar på dig snabbt!!!

2009-09-09 @ 22:28:28
URL: http://sandraa86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0