Livet och garderoben

Det tråkigaste med att jobba heltid är att man aldrig få ha s.k fina vardagskläder. Antingen har man jobbkläder, hemmamyskläder eller stallkläder. Min garderob är typ helt igendammad för jag orkar liksom aldrig anstränga mig nog mycket för att klä på mig vettigt. Som nu till exempel, ligger jag i Magnus skjorta och ett par jeans. Varken snyggt eller stylish på nåt sätt!!! 

Min garderob speglar mitt liv ganska mycket nu. Jobb, stall, hemmamys. Vadå socialt umgänge? Jag har glömt bort hur man gör... 

Hörde förövrigt den roligaste kommentaren idag! Sofie kläckte ur sig:

"- Kan människohat räknas in som arbetsskada
?"

På Coop måste det fan vara möjligt! Det var som vi kom fram till - det är som att både kunder och andra Cooparbetare tror att vi i Kundtjänst finns bara för att jävlas liksom. Det gör vi inte, tro det eller ej ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

hahahhaa, jag hör några som är lika bra på jobba med människor som jag...:)

2009-09-05 @ 21:09:47
URL: http://sicituradastra1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0