Pole?

Wow wow wow säger jag bara! Har suttit och kollat igenom en hel drös med sidor om Poledancing och blivit superinspirerad! Jag tror även att jag lyckats lura med mig Sofia på en prova-på gång, 1-0 till mig! Det bara kryper i mig och träningsabstinensen som under de senaste månaderna(host, året) har gömt sig under ett behagligt fettlager som närmast kan beskrivas som en muffinsmage snarare än snygga kurvor (okej, brösten blev större. men that's about it.) ska nu bort bort bort för jag är så peppad!!!! Som vanligt kan jag inte göra nånting normalt utan jag måste bli beroende av allt, och nu känner jag mitt träningsbehov komma, inte smygande, utan typ stormande!!! Gah, måste använda mitt presentkort och få en PT som sparkar mitt ass över randen... Åh älska träning!


Kommentarer
Postat av: sandra

haha va kul! vi e lite lika du o jag :-) Igår så stanna ja o kika på universitetets anslagstavla o där va d reklam för sådan poledancing me gratis prova-på. Jag försökte få med mig någon av mina kompisar men ingen av dem ville!!! Helt besviken.. Tror ärligt att det är skitkul! E nog sjukt bra träning oxå! PS: Du har verkligen inget fett!!!

2009-09-04 @ 22:04:03
URL: http://sandraa86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0