One love, one heart

Igår insåg jag något helt otroligt. Och med otroligt menar jag inte bara bra, utan något som jag faktiskt inte trodde skulle hända. Jag hoppades, det ska jag erkänna, men trodde? Nej.. Jag trodde inte att jag var kapabel att lita på någon så mycket. Men han bevisar varje dag för mig att jag kan lita på honom, och nästan ännu viktigare, att jag kan lita på mig själv med honom.

Jag vs Ångesten, 1-0!

Okej, nu ljög jag... Det är snarare typ 1-125 till Ångesten, men jag väljer att fokusera på mina framsteg i det här inlägget ;)

Har även små planer på att "ta tag i livet", så att säga. Ni som känner mig skrattar säkert nu, för finns det någon fras jag hatar mer än "ta tag i livet"? Jag tror inte det. Men det finns små, lätta förändringar som jag är fast besluten att göra, för min egen skull. Jag ska bara överleva studenten först, sen så!

Firar stolt framgången med en awesome bild på mig själv. Funderade ett tag
på att välja min andra favoritsegerbild, men icket...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0